راه اندازی سایت کارتن سازی دقت
می 13, 2018
جابجایی اثاث؛ بسته بندی ظروف شکستنی
می 13, 2018

حل مشکل بسته بندی میوه صادراتی: کارتن میوه صادراتی یا سبد پلاستیکی؟

کارتن میوه

بارها مشتریانی به ما مراجعه نموده اند که در فرآیند صادرات میوه و در انتخاب بسته  بندی محصول خود ، چندان موفق عمل نکرده اند و همین انتخاب نادرست خسارت های فراوانی برای آنها به بار آورده است و یا از سود و اعتبار آنها در سالم رساندن محصول مناسب به کشور مقصد کاسته است.

به طور معمول برای بسته بندی میوه صادراتی از کارتن و یا سبد استفاده می شود،اما اینکه کارتن میوه بهتر است یا سبد میوه، قطعا با توجه به دلایلی که در ذیل گفته می شود کارتن میوه انتخاب بسیار بهتری می باشد.

تجربه چندین ساله بنده به عنوان کارشناس بسته بندی نشان می دهد اکثر تولید و صادرات کنندگان میوه به علت انتخاب نادرست کارتن میوه و یا مراجعه به تولید کنندگان کارتن ناآگاه باعث شده است ناچارا روی به سبد میوه بیاورند.

در صورتیکه استاندارد های لازم  برای تولید کارتن میوه که در این مقاله به آنها اشاره خواهم کرد،  رعایت شود  می توانید  به راحتی به بسته بندی میوه صادراتی با کیفیت بالا و قیمت مناسب دست پیدا کنید.

چرا باید از کارتن میوه استفاده کنیم؟

۱- کارتن میوه فضای بسیار مناسب برای طراحی بسته بندی حرفه ای جهت تبلیغات ،چاپ لوگو، برند سازی و ایجاد هویت برای میوه تولیدی شما ایجاد می کند، .این امکان در سبد میوه وجود ندارد(یعنی در سبد، میوه خود را بدون هویت دارید صادر می کنید).

شما با طراحی گرافیکی زیبا با همان هزینه بسته بندی توانسته اید تبلیغات خود را به تمامی نقاطی که میوه شما فرستاده می شود ارسال نمایید .ظاهر زیبای کارتن حتی بدون چاپ  و ظاهر نازیبای سبد میوه به راحتی گویای این نکته می باشد.

۲- کارتن  میوه به راحتی به چرخه طبیعت باز خواهد گشت در بسته بندی میوه صادراتی این نکته امروزه در تمامی نقاط دنیا  اهمیت بسیاری پیدا کرده است و همین امر استقبال از تولیدات شما را بالا می برد.

۳- ساختار کارتن  حالت بالشتی برای محصول ایجاد می کند که باعث می شود آسیب کمتری به میوه وارد گردد. اما در سبد  پلاستیکی به خاطر ساختار خشک و محکم ضربه بیشتری به میوه وارد خواهد شد، این فشار ها و ضربه های مکرر در حمل و نقل موجب آسیب رساندن به محصول و خرابی بخشی از آن می شود.

۴- هزینه حمل کارتن در تعداد زیاد ، بسیار مناسبتر ازحمل  سبد می باشد(محاسبات فضای کانتیری گویا این امر می باشد).

 

کارتن میوه در مشهد کارتن مشهد کارتن سازی کارتون فروشی

کارتن کیوی

 

 

چه نکاتی باید در مسیر تولید کارتن میوه رعایت گردد؟  

رعایت نکایت ذیل می تواند تضمینی برای تولید یک کارتن میوه استاندارد جهت حمل و نقل هایی طولانی مدت برای صادرات باشد.

۱- کارتن میوه باید با کاغذ های ضد رطوبت با مقاومت بالا  تولید شود.تا بتواند در فضای رطوبتی مزرعه و سردخانه ها دوام بیاورد.

۲- کارتن میوه با توجه به نوع میوه باید ساختار هندسی مناسبی داشته باشد .این نکته به قدری حائز اهمیت می باشد که ممکن است شما را در مسیر صادرات و فروش میوه با شکست مواجه کند. ساختار هندسی مناسب کارتن میوه با ایجاد مقاومت بالا و کاهش قیمت کارتن میوه می تواند مسیر را برای جایگزینی کارتن به جای سبد میوه هموار کند.

متاسفانه امروز در ایران عدم رعایت نکات بالا باعث کاهش رغبت،  نارضایتی و شکست تولید کننده و یا صادر کننده میوه شود .

 

با مراجعه به متخصصان حرفه ای صنایع بسته بندی در زمان و هزینه خود صرفه جویی نمایید میزان موفقیت و سود خود را افزایش دهید.

مجموعه صنایع بسته بندی آذین کارتن در ایران با داشتن تیم مجرب،  متخصص و تحقیقات موثر در جهت رفع مشکلات فوق اقدام به تولید کارتن هایی با مقاومت و ساختار هندسی مناسب جهت بسته بندی، حمل و صادرات میوه کرده است.

می توانید جهت دریافت مشاوره و اطلاعات بیشتر با واحد مشاوره صنایع بسته بندی آذین کارتن تماس حاصل نمایید.

 

 

 

برچسب ها :

کارتن میوه در مشهد کارتن مشهد کارتن سازی کارتون فروشی

کارتن سازی کارتن میوه کارتن آجیل فروش کارتن خرید کارتن سفارش کارتن طراحی کارتن چاپ کارتن کارتن ایران کارتن خراسان بسته بندی کارتن کارتن تهران کارتن کرج کارتن شهریار

کارتن میوه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *